Můj rok 2017


Už nějakou chvíli sedím před notebookem a přemýšlím, o čem tento článek vůbec bude. Jak na nový rok, tak po celý rok? Doufám, že ne. Taky se cítíte vždycky 1. ledna tak divně? Nemyslím kocovinu nebo výpadky paměti. Jako byste očekávali, že přijde nějaká změna jenom kvůli tomu, že se přehouplo datum. Ale přitom žádná změna přijít nemá. Nečekám v tomto roce žádné velké životní změny, protože ty už přišly.

Tento měsíc to bude rok, co jsme měli maturitní ples. Cože?? Připadá mi to jako před třemi týdny. Moc dobře si pamatuju na ten den, kdy jsem v poledne běžela ke kadeřnici, odpoledne na nalíčení a pak jsem brečela, protože jsem se bála toho, že zkazím předtančení. A nakonec to bylo úžasný. 

A pak maturita. Dobře si pamatuju, jak jsem byla vyděšená, když jsem otevřela písemnou maturitu z dějepisu. Jak jsem se rozhlížela, jestli už má taky někdo hotový sloh z angličtiny, abych nebyla první. Jak jsem blekotala u češtiny....

nejlepší alba letošního minulého roku
Výsledek obrázku pro melodrama lorde Výsledek obrázku pro paramore after laughter Související obrázek
Výsledek obrázku pro pvris all we know of heaven all we need of hell Výsledek obrázku pro lake malawi surrounded by light Výsledek obrázku pro halsey hopeless fountain kingdom

Víte, proč mi tento rok uběhl tak rychle, dokonce rychleji než ty ostatní? Protože se pořád něco dělo. Něco důležitého, co rozhodovalo o moji budoucnosti. Není to ale jenom to tom, co by na první pohled patrné. Je to hlavně to tom, co se změnilo uvnitř mně. Nedokážu si představit, že bych to, co dělám dnes, dělala před rokem. Hlavně to, že bych úplně jinde, tak daleko od rodičů a starala se sama o sebe. Ale nějak jsem k tomu v průběhu roku dospěla. Musela jsem. A teď už mi to přijde úplně normální a nedokážu si představit chodit znovu na gympl...

Nedávno jsem mluvila v mamky nejlepší kamarádkou a naší sousedkou. To, co mi řekla, mně překvapilo a zároveň potěšilo. Že prý jsem se hezky rozmluvila. A myslím, že měla pravdu.Jsem z větší části introvert, což se za rok nijak nezměnilo, ale... Když jsem jela v září na seznamovák od vejšky, měla jsem, celkem samozřejmě, strach, jak budu působit, s kým se budu bavit a jestli vůbec... A nakonec jsem ráda, že jsem tam jela. Každý máme asi někdy obavy, když mluvíme s někým cizím. A tak si prostě představuju, že není cizí a jde to samo. Mám totiž v hlavě takovou vizi sebe sama - čím chci být. Hlavně jaká chci být v ideálním případě. Snažím se tomu přibližovat alespoň po malých krůčkách. Jsem to pořád já, ale zároveň jsem víc taková, jaká chci být.

Co mně čeká v roce 2018? Hned z kraje roku zkouškové období. Chtěla jsem si všechno krásně rozvrhnout a už teď mám pocit, že nestíhám. Takže se pokusím ještě teď napsat a přednastavit pár článků, protože fakt netuším, jak to bude vypadat. 4. ledna mně čeká první zápočtový test z psychologie. Jednu zkoušku a dva zápočty už mám za sebou, teď už zbývá uzavřít jen 7 předmětů! Tak hurá na to!

Komentáře

  1. Bože, to zní tak šíleně. Nechci leden, mám taky zkouškové. A já už jsem ve třeťáku, takže tenhle rok bude šílený. A mám strach skrze bakalářku a státnice, prostě tohle zkouškové atak musím dát, protože jinak budu muset prodlužovat. Zatím jsem žádný předmět neopakovala, ale mám z toho teď fakt obavy. A jak čtu tvůj poslední odstavec, tak to na mě padlo. Hlavně včera i dnes jsem chtěla dělat nějaké věci do školy, ale pak jsem si to nějak rozmyslela (lol).
    Přeji Ti, aby ses ke svému vysněnému já dostala, aby tvůj rok byl úspěšný a prostě hodně štěstíčka :).

    OdpovědětVymazat
  2. Rok 2017 utekl šíleně rychle a stalo se toho šíleně moc.. snad v tomhle roce se toho povede více :D:-).

    Moc hezký článek, i z článků jde trošku vidět, jak jsi se změnila (nemyslím jen styl psaní).

    A v závěru držím všechny palečky u zkoušek:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Mě taky rok 2017 utekl hrozně rychle ale pro mě to byl krásný rok :D Jinak to že bych si nedokázala představit být znovu na gymplu jako ty vůbec není pravda :D Já bych se na ten gymp vrátila ještě aj ráda abych nebyla ještě tak "stará" :D a krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám vždycky na Silvestra a 1. takovou divnou náladu, možná moc emocí naráz, nebo jak říkáš čekáme změnu a ono se nezmění vlastě nic. Ale uteklo to opravdu šíleně, loňského Silvestra si pamatuju, jako by to bylo včera. Od roku 2018 ale taky nějak moc neočekávám, jelikož mě toho asi nejvíc za celý můj život potkalo právě v roce 2017. Jediné co bude taková změna bude maturita a ukončení střední, aspoň v to teda doufám :D Ale jinak nic moc nečekám. Přeju si jen, aby to byl hezký a šťastný rok.

    Já mám třeba strašný problém s komunikací.. Nejhorší je, když mluvím s někým úplně cizím. Mám problém najít téma i se známými, se kterými jsem se třeba dlouho neviděla, tak co teprve s těmi cizími. Vždycky si začnu mnou ruce, třepat nohama, zrudnu a mlčím. A hledám nějaké normální téma, na které by se dalo bavit, ale marně.

    Přeju hodně štěstí v těch 7 předmětech :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také mi rok 2017 utekl rychle, protože se pořád něco dělo maturita, maturitní ples atd.. :) a jelikož nechodím do školy každý den jen pár dní, tak si vůbec nedovedu představit, že bych zas chodila každý všední den. Hodně štěstí u zkouškového! :) Já to mám trochu jiné a mám jen 3 předměty na uzavření s tím, že jsem jeden už uzavřela v prosinci :).

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to stejně, skoro nic si z toho roku nepamatuju.. Odmaturovala jsem, dostala se na vejšku, vím, že jsem zažila své psychicky nejhorší stavy a tak nějak jsem se rozhodla pomalu pracovat na tom, být "lepší mnou". Jen jsem se tedy moc neosamotnila, i když jsem na koleji, připadám si furt stejná. Ani jsem se moc nerozmluvila jak třeba moje sestra.. jsem stále extra introvert a jde to těžko překonat. Přeji ti hodně štěstí ve zkouškovém! Taky moc nestíhám, tak spoléhám na více pokusů :D
    Tvůj výběr alb se mi líbí (hlavně Paramore <3 ) :) já bych tam přidala ještě Broken Machine od Nothing But Thieves, Night People od You Me At Six a Truth Is a Beautiful Thing od London Grammar :)

    OdpovědětVymazat
  7. Normálně jsem na Nový rok celá nadšená ale letos jsem se taky probudila celá nesvá. A trvalo to docela dlouho. možná ze všeho toho stresu zkouškového období nebo ze strachu, že mi moje dobré období skončilo (rok 2017 byl totiž pro mě osobně překvapivě dobrej).
    Chápu přesně o čem mluvíš. Taky mám pocit, že jsem dospěla a překonala sama sebe, jsem teď míň nervózní a víc se umím bavit s lidma. A celkově mě ten rok hodně naučil.
    To nové album Halsey je úžasné! Hodně štěstí při zkouškovém, to zvládneš!
    https://michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl