Knižní výzva 2017 - vyhodnocení

Stejně tak jako čtu pro radost, i knižní výzvu jsem plnila pro radost. Nejde o to, že bych četla na povel, ale díky výzvě můžete objevit i nové, zajímavé knížky. Tím, že jsem ze začátku roku četla ještě knížky k maturitě, spoustu z nich mi tak hezky zapadalo. Nesplnila jsem všechny body, na to bych potřebovala tak ještě půl roku, ale 14 ze 20 je podle mého názoru taky docela pěkné. Ještě jsem nezmínila, že knižní výzva pochází od Databáze knih a samozřejmě už mají i výzvu na další rok, do které se taky zapojím a dám o tom samozřejmě vědět. Pro zajímavost jsem přidala ke knihám i hodnocení.

1. Kniha, která je starší než čtenář - J. R. R. Tolkien - Hobit aneb Cesta tam a zpátky (4/5)
2. Kniha, která je autorovou prvotinou - Chad Bryant - Praha v černém (5/5)
3. Kniha, která má na databázi méně než 500 hodnocení - Sofoklés - Antigona (3/5)
4. Kniha odehrávající se v budoucnosti - Marissa Meyer - Cress (5/5)
5. Kniha od severského autora - Jo Nesbo - Krev na sněhu (5/5)
6. Kniha, jejíž děj se odehrává v Praze - Jan Neruda - Povídky malostranské (3/5)
7. Kniha od držitele Pulitzerovy ceny - John Steinbeck - O myších a lidech (5/5)
8. Oblíbená kniha rodičů, prarodičů - Liane Moriarty - Tři přání (4/5) →→ recenze
9. Kniha odehrávající se na ostrově -
10. Kniha psaná formou deníku -
11. Kniha od autora ze sousedícího státu -
12. Kniha od autora ze žebříčku 100 nejoblíbenějších autorů (podle DK) - E. A. Poe - Zlatý skarabeus (4/5)
13. Kniha vydaná poprvé v roce 2017 -
14. Kniha od českého autora - Ota Pavel - Jak jsem potkal ryby (4/5)
15. Kniha ze zvířetem v názvu - Ota Pavel - Smrt krásných srnců (5/5)
16. Darovaná kniha - J. K. Rowling, J. Tiffany, J. Thorne - Harry Potter a prokleté dítě (2,5/5) →→ recenze
17. Kniha, která má jednoslovný název - N. V. Gogol - Revizor (5/5)
18. Kniha se jménem v názvu - Alexandr Solženicyn - Jeden den Ivana Děnisoviče (5/5)
19. Kniha pohádek -
20. Kniha, jejíž první věta je otázkou -

14/20

Aby článek nebyl tak chudý, rozhodla jsem se sestavit ještě pár žebříčků a statistik (protože to zbožňuju)

5 nejlepších knih:

Výsledek obrázku pro marissa meyer cress Výsledek obrázku pro smrt krásných srnců kniha Výsledek obrázku pro o myších a lidech kniha Výsledek obrázku pro praha v černé chad bryantVýsledek obrázku pro jo nesbo krev na sněhu

5 nejhezčích obálek:

Výsledek obrázku pro kiera cass první Výsledek obrázku pro marissa meyer cress Výsledek obrázku pro byla jsem tu gayle forman Výsledek obrázku pro tři přání liane moriarty Výsledek obrázku pro pokrevní pouta richelle mead


celkem přečtených knih: 20
celkem přečtených stran: 5 462
nejdelší kniha: M. Meyer - Cress - 616 stran
nejkratší kniha: Sofokles - Antigona - 51 stran 

Komentáře

  1. Já jsem tenhle rok přečetla všech 20 :) minulý rok 19, ale v roce 2018 to tedy nevidím moc nadějně. Některé body výzvy se mi moc líbí, ale některé asi budu mít problém splnit. Z těch tvých jsem četla jen Nerudu a Harryho Pottera. Nesbo má fajn knížky, ale tuhle konkrétní jsem (zatím) nečetla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som nemala príležitosť sa zapojiť do knižnej výzvy a úprimne ani dostatok času. :) Ale je naozaj skvelé, že sa ti ju podarilo splniť, je to úžasná výzva a rozhodne rozširuje obzory. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak táto výzva vyzerala veľmi zaujímavo, som si istá, že sa budúci rok aj ja do nejakej zapojím, aj keď asi nie priamo do tej od Databázy kníh :) A 14 kníh z 20 je aj podľa mňa krásne skóre, čiže gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný knížky! Hobita mám moc ráda, i když mi to teda přišlo možná příliš zdlouhavé... a třeba Smrt krásných srnců, bez povinné literatury bych se k tomu nedostala a přitom je to fakt tak pěkný! stejně jako film, ten určitě doporučuju zhlédnout :) škoda, že tam nemáš knížku formou toho deníku nebo na ostrově, to bych si docela přečetla, zajímavé vymezení :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super :) zvladla jsi vyzvu na vybornou :) a co ze jsi neudelala vsecko, to nevadi, i tak jsi sikovna. spoustu knih neznam ale nektere ano. Steinbeck to je klasika, to dilo je naprosto bozsky. nektere knihy jsem cetla jako povinnou cetbu ale jsem ráda ze jsem si knim nasla cestu :) je super ze clovek cte, a je jedno jestli 10, 20 nebo 50 knih za rok :) ale jsem rada ze se najdou takovi lidi a jeste kdyz mi daji super inspiraci co cist :) o to lepsi. diky za to

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl