Playlist #3

Taylor Swift - Look What You Made Me Do

Něco vám povím - nemám ráda Taylor Swift, nikdy se mi její písničky moc nelíbily, dokonce ani tato se mi extra moc nelíbí, ale má v sobě "něco", co mně nutí ji pořád poslouchat... Nevím proč. Dokonce ani nemám problém s tím, že ji mám jako budík - nebude mi vadit, když se mi zprotiví :D


PVRIS - What's Wrong

Eels - I Need Some Sleep

Hádánka: z jakého filmu to je? :)

Kryštof - Sqěle

U2 - Staring At The Sun

Bleachers - Don't Take The Money


Marina and The Diamonds - Sex Yeah


Komentáře

  1. Opět neznám skoro žádnou, jedinou tu od Taylor :D Ta se mi právě hrozně líbí. Má skvělý rytmus a prostě si na ni dost často zpívám a tancuji hahahah :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já Taylor mám ráda, ale tahle písnička mi k ní moc nesedne. Písnička sama o sobě je pěkná, ale nic co bych nějak extra poslouchala. :D Každopádně není vyloučeno, že bych si to někdy jen tak pustila třeba při úklidu nebo tak. :D
    Ta druhá písnička zní zajímavě, ale zase to není něco, co bych vyloženě si šla poslechnout. :)
    Za to Staring at the sun mě zaujala! Asi si od nich poslechnu víc songů.
    Marinu si už nějakou dobu chci poslechnout, ale ještě jsem se k tomu nějak nedostala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si nakonec tu píseň od Taylor oblíbila, ale také se mi prvně moc nezdála (ale věděla jsem, že nakonec mě to chytí). Písničku od PVRS mám také ráda :). Ó ty U2 zní fajn, Bleachers taky :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Look What You Made Me Do se mi líbí, ale ostatním lidem moc ne. Marina and The Diamonds mám moc ráda, i když v poslední době jsem ji poslouchala jen výjimečně.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle písnička od Taylor se mi nelíbí, ale jako na budík bych taky neměla problém si jí dát :-D Třetí písnička je ze Shreka! :D
    A ta poslední písnička si získala můj hlas :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda tyhle Kryštofy, je to skvělá písnička! A já mám Taylor docela ráda, ale zrovna tahle písnička se mi moc nelíbí :D Je nakažlivá, to jo, ale jinak nic moc :D Za to ta její úplně nejnovější, Gorgeous se mi moc líbí :)
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl