ZAČÍNÁME

Konečně jsem se dopracovala k tomu, abych přesunula články z předchozího blogu a můžu začít normálně fungovat. Jupí! Nepřesunula jsem všechny články, jenom ty, na které jsem pyšná a navíc - některé deníčkovské zápisky nejen že nejsou zajímavé, ale ani aktuální, takže je to ani nepotřebuju. A ty ostatní můžu přepracovat a napsat znova. 

Prostředí blogspotu je mi takové příjemnější, je více interaktivní a ne tak těžkopádné. To, co se děje na blog.cz se mi moc nelíbí. Nic se nevyvíjí, což by nebyl takový problém, kdyby nenastávaly takové fatální chyby, které blogerův život dost znepříjemňují. Nikdo se spravování blog.cz pořádně nevěnuje, což mně mrzí, protože kvůli tomu odešlo už dost kvalitních blogerů (sebe samozřejmě nemyslím...). Kdysi to bývalo lepší, lidé se fakt zajímali, probíhali soutěže, fungovalo vyměňování e-mailů. Škoda. Naštěstí se nejedná o jedinou blogovací platformu.

Komentáře

  1. Ať si kde jsi, napořád Tě budu brát jako nejlepší blogérk a navštívím Tě všude!♥

    -Shock-g

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je odliv z blog.cz, zase jedna větší vlna, koukám! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl