UnREAL

Výsledek obrázku pro unreal tv show

UnREAL
drama, komedie
USA, 2015 - ?

V polovině prázdnin jsem zjistila, že vlastně sleduji jenom jeden seriál. Ostatní jsem buď už dokoukala a nebo mně nebaví. Chtělo to něco nového. Už ani nevím, kde jsem o seriálu slyšela, asi na nějakém blogu.

Seriál začíná v okamžiku, kdy se Rachel Goldberg vrací zpátky na pozici produkční do reality show Everlasting (Věčná láska). V každé řadě Everlasting je jeden nápadník (většinou vlivná a bohatá osobnost), který si vybírá mezi soutěžícími. Úkolem produkční je ovlivňovat natáčení tak, aby byl pořad pro diváka co nejatraktivnější. UnREAL sleduje nejen zákulisí Everlasting, ale i osobní životy a osudy postav.


Už první díl mně zaujal, což je hodně důležité, jinak bych ho dál nesledovala. Nejzajímavější na celém seriálu je podle mně ta myšlenka sledování zákulisí reality show - myslím, že se poté už nebudete na žádnou reality show dívat stejně. Hlavní postava Rachel je pěkná mrcha a nebojí se jít přes mrtvoly. Seriál je opravdu propracovaný do nejmenších detailů. Intriky a manipulátorství tvůrců Everlasting je fascinující a to mně drží u seriálu. Při natáčení Everlasting tvůrci odkládají všechny city a morální zábrany - pro peníze a sledovanost jsou schopní čehokoliv.

UnREAL má zatím dvě řady, 3. řada je naplánovaná na začátek příštího roku. Jsem teď v polovině 2. série (každá má 10 dílů) a to jsem seriál začala sledovat a začátku srpna. Jsem ráda, že jsem konečně narazila na napínavý, ale ne pitomý seriál. Za sebe můžu UnREAL jednoznačně doporučit!

Komentáře

  1. Tak tenhle seriál si rozhodně píšu do poznámek, které chci vidět. Hrozně moc mě zaujal a takové tipy seriálu mě zajímají :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna nemůžu spát a vypadá to dost zajímavě, takže jdu na první díl! :D

    OdpovědětVymazat
  3. tento seriál som pozerala... ale myslím, že som nedopozerala. nie že by ma začal nudiť, ale bolo tam príliž veľa drámy a zákerných zápletiek, až sa mi samotná protagonistka (a to tú herečku mám veľmi rada) zhnusila, takže som to radšej prestala pozerať :D.
    ale ako je fájn, pohltil ma začiatok, čo sa u veľa seriálov nestáva a v podstate odporúčam tiež, takže myslím, že super typ! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o tomhle seriálu jsem ještě neslyšela a to jsem fakt na seriálech závislá! A zaujalo mě už jenom to, že tam hraje Nathalia Kelley, kterou znám z the vampire diaries, a mám jí hrozně jako herečku ráda :) Tak se asi večer na první díl kouknu a uvidím, jestli mě nadchne, každopádně díky ta typ!

    OdpovědětVymazat
  5. Prvýkrát v živote počujem o tomto seriáli ale koncept je zaujímavý a realistický :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přemýšlel sem napsat něco o tom, co všechno nesnáším na reality show. A upřímně sem si taky myslel, že to, jak je vše nafejkované, většina diváků ví. Ale potom by se na to asi ty třicetileté maminy večer co večer nekoukaly.

    UnReal zní samo o sobě zajímavě. Až se morálně vyrovnám s tím, jak domrvili poslední sérii Got, seriál v podobném duchu jako to, co popisuješ, by mi přišel vhod.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl