Jak jsem se dostala na Karlovku

Neustále jsem odkládala psaní článků - až zítra, až zítra, možná večer - a najednou jsou to skoro 3 týdny. Hanba mě fackuje.

No, jak jsem psala v minulém článku, měla jsem brigádu ve skladu v jedné firmě. Jenom na 3 a půl týdne, ale musím říct, že mi to už stačilo. Běžná pracovní doba, od pondělí do pátku 8 pracovních hodin. Hlavně jsem balila balíky a hledala ve skladu součástky na objednávky - což byla někdy sranda, když hledáte 1 kolečko půl hodiny a ono je to jenom ve špatným šuplíku. Není to žádná náročná práce. Vlastně je dost jednotvárná. Na druhou stranu jsem nebyla tak vyčerpaná jako bych byla jako servírka. Celou dobu jsem bydlela u příbuzných a popravdě mi to dost prospělo, ta změna prostředí. V pátek mi práce skončila a zítra už jedu domů.

Dost o práci. Teď k tomu nadpisu!

Stejně tak jako se mi těsně podařilo dostat na osmiletý gympl, těsně jsem se dostala i na Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy, obor dějepis - základy společenských věd pro SŠ. Ani nevíte jakou jsem měla radost, když jsem to četla! Jo a taky mně vzali do Liberce na stejný obor, ale už předem jsem měla určeno, že když se dostanu do Prahy, tak vyhraje Praha. Hranice byla 54 bodů a já měla 56, ale to mně tolik nepřekvapilo, nevěřila jsem si na příliš vysoké skóre. To je fuk - hlavně, že jsem tam!

Ve středu jsem byla na zápisu. Vyřídila jsem to docela rychle, protože si náš obor zavolala studijní referentka dopředu. Asi jsme VIP nebo co. Když jsme to vypapírovali, vydala jsem se s tetou vyřídit si průkaz studenta. Měli jsme ještě docela dost času, ale jakmile jsme přišli na vydávací místo, už další lidi nebrali, protože měli narváno k prasknutí. Což mně nepotěšilo, protože jsme se tam hnaly jako pitomci zbytečně. V srpnu si budu muset udělat výlet do Prahy znovu. No, alespoň se naučím jezdit MHD. Což ještě taky musím nějak sesmolit, ale asi až vyřídím ISIC. A taky menzu. Bože, jestli tohle všechno vypapíruju a neztratím nervy, mohli by mi dát diplom rovnou teď!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl